Kesäflunssa pääsi yllättämään, nyt taidan olla kuitenkin jo voiton puolella. Olen lääkinnyt itseäni panadolilla, kuusenkerkkäsiirapilla ja yrtti-inhalaattorilla. En muista olenko aiemmin kertonutkaan yrtti-inhalaattoristani: Kannella suljettavaan tiiviiseen lasipurkkiin laitetaan puoli teelusikallista merisuolaa ja esimerkiksi 4 tippaa eukalyptusöljyä. Tätä nuuskuttelemalla tukkoinen olo vähän helpottuu. Voimakkaasti chilillä maustettu ruoka tai valkosipuli pitää myös nokan auki vähän aikaa.

Varmaan flunssan syytä kun olen nähnyt niin kummallisia painajaisia. Ahdistavia, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna tosi koomisia unia. Tämä varsinainen toisinajattelijan painajainen oli kyllä kaiken huippu: Unessa jokin olento puristaa rintakehää ja hartioitani ja kiristää minua kirjoittamaan A4-arkin molemmille puolille 10 kertaa sanat "Oon samaa mieltä". Yritän kirjoittaa, mutta en saa oikeita kirjaimia aikaan. Oikeiden kirjainten paikalle tulee vääriä, niin kuin silloin kun kädet ovat näppäimistöllä kirjainrivillä ohi oikeasta paikasta. Sitten herään omaan huutooni, mitä tapahtuu kyllä tosi harvoin.. hehheh.Nauru Joo-o, toisessa unessa olin jossain Tähtien sota -elokuvan maailmassa ja imperiumin ilkeä kätyri käskytti minua laboratoriossa. Jotain ikäviä myrkkyjä piti sekoitella. Kolmannessa unessa olin katselemassa, kun kaveri maalasi venettään mustalla ja sinisellä. Sitten yhtäkkiä olen jäädä paikalle kaahaavan valtavan citymaasturin alle. Maasturi näyttää siltä, kuin se olisi tehty valtavista keltaisista lego-palikoista.:D :D Sitten oli vielä yksi uni, missä joku oli jättänyt pikkuvauvan kerrostalomme ulko-ovelle. Vauveli on ihan kylmettynyt jo, otan sen hoiviini ja sitten uni onneksi jo päättyykin. Voi huhhuh, pitäisköhän mun jotenkin vähän relata tai jotain..Nolostunut